Ja ga ik doen ook. Bedankt hèAls dat allemaal gebeurd doet u best aangifte bij de politie wegens vervalsen van medicatie.
Ik denk niet dat daar mee gelachen zal worden...
Ja ga ik doen ook. Bedankt hèAls dat allemaal gebeurd doet u best aangifte bij de politie wegens vervalsen van medicatie.
Ik denk niet dat daar mee gelachen zal worden...
Ventolin met een stuiver luchtverfrisser in.. Er zat een verkeerde inhoud in. Die apotheker beschuldigd mij en men stiefvader men ex en men 7 jarige dochter. En vroeg hem gewoon voor een uitleg hoe die stuiver in een verpakking van ventolin is terecht gekomen. Die heeft me zwaar beschuldigd hoor. Daarom geef ik die stuiver niet af aan de apotheker. Ik heb met politie moeten dreigen om die stuiver terug in men handen te krijgen. Maar dit wouden ze niet en hebben hen gewoon teruggeven.Wat hebt u betaald? Ventolin of een aerosol luchtverfrisser?
Wordt u verdacht van het toedienen van een aerosol luchtverfrisser aan een kind van 3 jaar?
Pardon ? Geen stabiel persoon ? Hoe kan je dit weten ? Je moet geen mensen veroordelen die je niet kent. Men dochter heeft een inmuunziekte. Ik vecht het hoederecht van men oudste aan. Ik werk, ik doe alles. Ik denk wel dat stabiele personen dit kunne !! Gelieve niet meer te reageren. Want dit vindt ik onbeschoft. Ik vraag hier niet om beledigend te worden hè. Schaamte ken u precies niet !!!U geeft toch zeker niet de indruk een stabiel persoon te zijn, al gaat de opmerking paranoia er wel over, dat was niet echt gepast voor dit forum.
U bent wel verplicht het verkeerde product terug te geven (om dan het juiste mee te krijgen), wat de situatie ook is. Een veroordeling voor diefstal wil u echt niet op uw strafblad krijgen. Op uw beurt kunt u eventueel klacht indienen tegen de apotheker voor laster en eerroof of schriftvervalsing.
Neen niet dat ik weet. Het zou maar raar zijn dat apothekers dit verkopen. Het is een Internetbedrijf waar je het kunt krijgen.En verkoop de apotheker ook die luchtverfrisser??
Dank je voor je reactie !Adresgegevens zijn idd zichtbaar. Ik zie niet in waar een apotheker misbruik zou kunnen maken van je adresgegevens. Bij het uitlezen in hun software krijgen ze standaard overigens niet je adres te zien, enkel je rijksregisternummer wordt gekoppeld aan een overheidsdatabase die zegt of iemand verzekerd is en hoe dat het geval is. Het opslaan van je adres zonder je expliciete toestemming zou overigens strafbaar zijn.
Ik heb enkel gezegd dat u die indruk geeft, niet dat u dit bent. Uw overdreven reactie bevestigt dit alleen maar.Pardon ? Geen stabiel persoon ? Hoe kan je dit weten ? Je moet geen mensen veroordelen die je niet kent. Men dochter heeft een inmuunziekte. Ik vecht het hoederecht van men oudste aan. Ik werk, ik doe alles. Ik denk wel dat stabiele personen dit kunne !! Gelieve niet meer te reageren. Want dit vindt ik onbeschoft. Ik vraag hier niet om beledigend te worden hè. Schaamte ken u precies niet !!!U geeft toch zeker niet de indruk een stabiel persoon te zijn, al gaat de opmerking paranoia er wel over, dat was niet echt gepast voor dit forum.
U bent wel verplicht het verkeerde product terug te geven (om dan het juiste mee te krijgen), wat de situatie ook is. Een veroordeling voor diefstal wil u echt niet op uw strafblad krijgen. Op uw beurt kunt u eventueel klacht indienen tegen de apotheker voor laster en eerroof of schriftvervalsing.
Ventoline met de verkeerde verstuiver erin.Wat hebt u betaald? Ventolin of een aerosol luchtverfrisser?
Wordt u verdacht van het toedienen van een aerosol luchtverfrisser aan een kind van 3 jaar?
Of die apotheker men adresgegevens kan zien!! Als je de topic goed volgt vraagt iedereen waarom of dit of dat! En ken deze site nog niet goed. Dus nu gebruik ik citeer en kan kont dit bij jouw terecht. Laat het maar! Ik ben je belediging beu.Ik heb enkel gezegd dat u die indruk geeft, niet dat u dit bent. Uw overdreven reactie bevestigt dit alleen maar.Pardon ? Geen stabiel persoon ? Hoe kan je dit weten ? Je moet geen mensen veroordelen die je niet kent. Men dochter heeft een inmuunziekte. Ik vecht het hoederecht van men oudste aan. Ik werk, ik doe alles. Ik denk wel dat stabiele personen dit kunne !! Gelieve niet meer te reageren. Want dit vindt ik onbeschoft. Ik vraag hier niet om beledigend te worden hè. Schaamte ken u precies niet !!!U geeft toch zeker niet de indruk een stabiel persoon te zijn, al gaat de opmerking paranoia er wel over, dat was niet echt gepast voor dit forum.
De reden dat ik dit gezegd heb, is dat u met uw verhaal van de hak op de tak springt. Eerst ging het over privacy bij het lezen van een ID-kaart, dan over een verkeerde levering, vervolgens over valse beschuldigingen en zwartmakerij en nu zitten we bij vervalsing van medicijnen. Waar wil u eigenlijk naartoe met dit topic? Wat is uw uiteindelijke vraag?