#10 , 11 nov 2015 19:11
We zijn dus voor de rechtbank gekomen voor de echtscheiding, er was een verklaring afgelegd door hem bij de politie in de maand mei, omdat er schermutselingen zijn geweest tussen ons, die hij echt waar uitlokte. Hij is toen naar de politie geweest maar ze mochten het nog niet aan mij zeggen, dus toen legde hij een verklaring af. waar hij in liet schrijven : ik ga de echtscheiding aanvragen, u moet haar nog niet verhoren, wacht tot ik de echtscheiding heb aangevraagd en dat ik daar weg ben. Ik ben toen in juli op verhoor geweest , ik werd dus uitgenodigd , heb toen mijn verhaal gedaan plus foto's die ik had laten maken: bewijzen, want ik had geen klacht ingediend voordien, maar was wel naar de dokter geweest om te laten vasttellen.
Mijn advocaat heeft dus die verhoren bekeken en zegt dus, dat dit toch echt wel een bewijs is dat hij al wou scheiden begin maand mei. Precies drie maanden later na de verandering van de huwelijksakte. Achteraf heeft hij dan officieel de echtscheiding aangevraagd in augustus met een advocaat met EOT wou hij niet. Hij wou ook de auto, had ik gekocht, betaald , maar op zijn naam ingeschreven, die heeft hij al niet gekregen van de rechter, het blijft mijn auto zei de rechter, want factuur staat op mijn naam, en ik had ook het bewijs van de bank dat ik hem cash had betaald en dit was nog voor ons huwelijk. Toen begon het eigenlijk al, ik wil dat en dit, maar moet op mijn naam...toch wel raar he