Ik denk dat eerder al ergens was uitgelegd dat in beroep gaan tegen het vonnis u -zelfs gesteld dat er valabele argumenten zouden zijn- niet veel gaat opbrengen voor wat betreft het fundamentele probleem van huisvesting. Vermoedelijk heeft uw advocate dezelfde analyse gemaakt en is ze tot dezelfde conclusie gekomen.
Het moet me van het hart: uw houding 'Kinderen gaan toch voor op alles' en 'Ze moeten maar een oplossing vinden', daar gaat mijn haar van overeind staan. U hebt gekozen voor 4 kinderen en de verantwoordelijkheid om die onderdak te verschaffen ligt in eerste instantie bij u en uw partner als ouders, eerder dan bij de maatschappij. Verwachten dat instanties u vergezellen en bij elke stap subsidiëren en uw problemen oplossen is makkelijk. Enfin, tot zover de preek.
Zoek zelf naar huisvesting en ga langs bij een CAW. Wacht daar niet mee en verpruts geen tijd met nutteloze beroepsprocedures want die gaan u echt niet helpen hier. Onderzoek ook of (een paar) kinderen eventueel bij familie terecht kunnen of contacteer kind en gezin om een paar kinderen tijdelijk ergens te plaatsen. Het is véél makkelijker om ergens een woning te vinden voor 4 personen dan voor 6. Zoals u zelf zegt: 'kinderen gaan voor op alles'; wel: dus ook op u. Het is uw plicht te doen wat nodig is om te vermijden dat ze dakloos worden (ik kan me trouwens niet inbeelden dat men dat zou laten gebeuren).
Beste
Ik weet echt niet hoe zij aan haar conclusie is gekomen ,waarschijnlijk omgepraat door de begeleidsters van de stad antwerpen,die zoiezo alles bij elkaar hebben gelogen zou me niet verbazen altans.
Mijn houding,believe me ik ben een bescheiden persoon die alleen eerlijk behandelt wil worden ,ik heb sinds dit hele gedoe geen enkel bezoek gehad van de begeleidsters ,niet kwa hulp regelen zoals ocmw of caw niks ,ze hebben mij express misleid en weg zijn ze......zoek het maar uit .
Ja heb al contact opgenomen met caw ook.
En ja kinderen gaan voor alles ,ik heb nu te maken met onmacht.
Dankuwel
Life is a journey enjoy the ride.