@ roharro
ik veronderstel dat ik TS ben?
- De gewone jaarlijkse opname is gebeurd eind juni 2015, nadat ik het apartement heb verlaten.
- Bij de jaarlijkse opname zijn ook alle kosten van de gemeenschappelijke ruimtes inbegrepen.
- u bent de eerste, sorry de tweede, dewelke een termijn noemt, 5 jaar. Waarvoor dank. Nee, derde. Ik heb al 1.5 jaar, 1 jaar en nu 5 jaar. Dit is een voorbeeld van hoe nerveus ik aan het worden ben.
- Ik maak geen vergelijk over electriciteits meters. Ik heb dit gewoon vermeld, en kwam extra vraag van mava, waarom ik de eindafrekening moest doorsturen.
- Ja en nee, determinisme is een filosofisch concept, geen waanbeeld. Een goede rechtspraak is gebasseerd op determinisme, iedereen gelijk voor de wet volgens de teksten neergeschreven in een wetboek. Natuurlijk kan de rechtspraak dan wat van haar menselijkheid verliezen.
Euh, nu we vastgesteld hebben dat determinisme een filosofisch concept is en geen waanbeeld, heb ik dan terecht personen beschimpt?
- Lijkt erop dat de troepen worden gemobiliseerd
- Ik word hier nogal geanalyseerd. Ik hoop dat jullie niet meekijken via het lampje van mijn monitor.