Het is de verhuurder dewelke besloten heeft om de externe firma de berekeningen te laten maken.Eigenaar / verhuurder / syndicus kan toch maar factureren als hij van de externe firma de correcte gegevens krijgt.
U hebt nog niet geantwoord op de vraag van kort of lang contract en wanneer het kan beëindigd worden.
Laten we er dus van uitgaan dat dat 31 dec was
Dank je wel.je hebt nog geen factuur gehad... de laatste keer de kaloriemeters opgenomen zijn, is juni. Daar ga je eerst nog een eindafrekening van krijgen (als iedereen zijn ding kunnen doen heeft)... je hebt er dan nog gewoond (alé, gehuurd) tot december. Alhoewel je dan niets verbruikt hebt (je was al buitenland), zijn er toch nog kosten die je moet betalen (uw deel distributietarief bvb). Dat is dan je slotafrekening, en volgt meestal een jaar later op je vorige eindafrekening.
Kan even je niveau naar beneden brengen, ik begrijp er geen bal van.Zoals ik reeds heb geschreven maar ik ken de situatie niet bij u is in de VME die net haar AV is geweest nog geen correcte eindafrekening mogelijk omdat er huurders / eigenaars geen toegang hebben mogelijk gemaakt tot hun appartement resultaat is dat er nu dus geen correcte afrekening is of kan gemaakt worden tot die vier of vijf verlicht zijn geworden om toegang te verlenen.
Maar doe zoals @Xenophon heeft geschreven start met een AS + gewone brief.
Euh,VIJF JAAR!!!!!!
Dat is hier al tot in den treure geschreven.
Dat is de wet. Kan niet over worden gediscussieerd.
Misschien wel met de wetgever opdat ze de wet zouden veranderen, maar niet met het forum, wij kunnen dat niet veranderen!!!!!!
Kun je dat ook even herhalen tegen Sloeberken?VIJF JAAR!!!!!!
Dat is hier al tot in den treure geschreven.
Dat is de wet. Kan niet over worden gediscussieerd.
Misschien wel met de wetgever opdat ze de wet zouden veranderen, maar niet met het forum, wij kunnen dat niet veranderen!!!!!!
Maar daar ben ik je heel dankbaar voor.De meeste anderen geven als antwoord hetgeen gebruikelijk of redelijk is, of wat u kunt doen indien u meent dat er speciale elementen in het spel zijn die niet letterlijk in de wetgeving staan.
Maar omdat u specifiek vraagt wat er in de wetgeving staat over termijnen, antwoord ik dan ook overeenkomstig:
Volgens het burgerlijk wetboek kunnen kosten in verband met huur aangerekend worden tot vijf jaar na datum.