Roharro heeft gelijk met zijn 5 jaar in de zin dat dat de verjaringstermijn is en u, indien u langer wacht en de schuldenaar verjaring inroept, naar uw centen kan fluiten.
Ik heb niet gezegd dat de termijn 'oneindig' is, enkel dat er door de wet geen termijn bepaald wordt. Dat is niet hetzelfde.
Ik beledig u overigens niet, autisme is een ziekte, een dicht familielid van me is autist. Hij kan u tot op de cm zeggen hoe hoog de Eiffeltoren is maar slaat tilt wanneer men hem vraagt of iets 'hoog' is.
Niet flauw doen, je bedoeling was om te beledigen.
Dit is mijn basisstandpunt : aangegeven in een vorige posting ;
Mijn basis veronderstelling was dat de jaarlijkse afrekening van de verwarming beschouwd moet worden als een gewone factuur, dewelke na uitvoering moet betaald worden.
Afhankelijk van de diensten dewelke zijn geleverd heeft iedere factuur een verjaringstermijn.
Indien jullie beweren, dat er geen termijn op staat waarop deze afrekening moet ingediend worden, kan het niet beschouwd worden als een factuur, omdat iedere factuur een verjaringstermijn heeft. In jullie redenatie kan de externe firma me morgen een afrekening bezorgen van 1995.
Daarom een bijkomende vraag, wat is dan de afrekening als het geen factuur is?