Mijn vraag?
8 jaar geleden ben ik gaan inwonen bij mijn vriend (ondertussen zijn we gelukkig getrouwd

Inwonen? ja want zijn grootmoeder woonde hier door omstandigheden ook en als we zouden gaan samenwonen
zou ze naar een rusthuis moeten, ze was toen 84 jaar en dan doe je dat niet.
Ze is 2 jaar geleden overleden...
Ze heeft hier 10 jaar gewoond, in een apart gedeelte van het huis.
Ze zat iedere dag samen met ons aan tafel, at mee, haar huisje werd verwarmd, we reden ermee naar de dokter,
naar de winkel, enfin alles. Ze woonde er gratis...
haar kinderen kwamen 1 keer per jaar langs om hun nieuwjaarsgeld te halen en voor de rest zag ze 1 dochter een paar keer
per week (die kreeg koffie enz van mijn koffiepot)
Nu is de moe 2 jaar geleden overleden en blijven wij (mijn man is een kleinkind) met een wrang gevoel achter.
De kleine erfenis is verdeeld onder de kinderen, ze doen zelfs moeilijk over 200 euro die nog vrijgegeven moet worden van een rekening
terwijl ze allemaal zwemmen in het geld...
wij ondervinden hier geen last van maar... na 2 jaar is er nog niemand van de kinderen ons komen bedanken voor de goede zorgen van de moe...
nu mijn vraag... kunnen wij juridisch nog recht hebben op een vergoeding voor de jaren dat de moe op onze kosten geleefd heeft?
Kunnen wij dit nog eisen van de erfgenamen? Al is het maar 100 euro voor de koffie die zij jaren gedronken hebben van ons?
niet voor het geld maar om erkenning te krijgen dat wij alle "lasten" van de moe gedragen hebben...want ze is 92 jaar geworden en dan
zijn er al ongemakken die wij hebben moeten oplossen.
Bedankt voor het lezen van deze uitgebreide vraag