#4 , 07 nov 2016 14:07
Is een A4 2000 characters? Als ik het lettertype (Arial Narrow of iets dergelijks) in word klein genoeg instel, en de marges op 0mm zet, krijg ik vééééél meer karakters op 1 A4-tje. En zonder opmaak, heb je trouwens ook geen pagina-indeling. Begin en eindaanduiding van een pagina, maken immers deel uit van uw opmaak...
Om maar te zeggen dat dit een zinloze discussie is. Digitale data is op geen enkele manier te meten in iets fysieks.
Ik denk ook dat met het woord "brondocument" effectief een "document" bedoeld wordt (Word, PDF, etc...) en niet "bestand". Een bestand zoals dat waarnaar verwezen in de eerste post, heeft voor zover ik weet geen "elektronische bladzijden". Ik zou niet weten wat dit is, in het geval van een databank of ander computerbestand dat geen document is? Ik vrees dat justitie dus weer eens hopeloos achter loopt.
Ik kan je verder niet helpen, maar ben wel geïnteresseerd in hoe dit afloopt. Laat ons zeker weten of (en hoe) je er uiteindelijk in geslaagd bent dit bestand te verkrijgen.
-- update, voor de fun even geprobeerd: Arial Narrow, grootte 1pt, marges op 0mm: in dat geval zijn 1000 karaters zelfs nog niet 1 lijn. Je krijgt dus makkelijk een paar miljoen karaters op 1 A4-tje in Word...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!