Ik woon al sinds 14dagen niet meer in mijn huurwoning, 1week geleden alle huissleutels overhandigd, ondertussen hebben mijn ex-huisbazen al geverfd, gepoetst en de straatgoten buiten met karcher uitgespoten.
Mijn ex-huisbazen hebben de reputatie géén enkele huurder te laten vertrekken met hun waarborg, ze zoeken tot ze iets vinden, ik heb (zoals vermeld in contract) schouw laten vegen, septische put laten leegtrekken etc., nu een week na mijn vertrek zijn ze me sinds gisteren constant aan het opbellen, berichten inspreken dat de leidingen verstopt zitten, dat dit alles mijn fout is, ze een ontstoppingsdienst laten komen op mijn kosten, en ik MOET naar het huurhuis komen kijken, ze zeggen dat ze foto's nemen en getuigen hebben, maar kan dit allemaal? ik heb al meer dan een week die woning verlaten? Die telefoontjes worden echt enerverend en bedreigend. Ik heb al aangetekende brief gestuurd met alle attesten met de vraag de waarborg vrij te maken, maar zij reageren niet schriftelijk, alleen maar roepen en tieren aan de telefoon.