Of als jullie er zelf niet uitkomen, schakel een bemiddelaar in. Ik kan je de gegevens bezorgen van iemand die ook indirect bemiddelt, zodat jullie niet samen hoeven te komen maar wel de communicatie kan hersteld worden. Stuur gerust PB voor gegevens.je stuurt een vriendelijke mail naar de vader waarin je meldt dat je goed co-ouderschap wil voeren mt jullie gezamenlijke kinderen en je vraagt of er samen enkele afspraken op mail gezet kunnen worden, zodat jullie beiden een duidelijke neerslag hebben van gemaakte afspraken. Zoals wie instaat voor de onderhoudskapperbeurten, zakgeld, GSM-gebruik (in de toekomst) Laat weten dat je openstaat voor zijn suggesties. Krijg je hier geen concrete voorstellen op, maak dan zelf een lijst op met jouw voorstellen. Eens kijken of je hier al een beetje verder mee geraakt.
In zo'n situatie lijkt co-ouderschap me echt geen goede optie. Wil je die regeling aanhouden, of zou je de kinderen meer bij jou willen hebben? Als je kan aantonen dat uw ex een drankprobleem heeft en / of agressief gedrag vertoont, is de kans groot dat de kinderen aan jou toegewezen worden en uw ex een omgangsregeling krijgt toebedeelt.Maar van communicatie is er totaal geen sprake.
Ofwel wordt ik uitgescholden door mijn ex. Ofwel op een goede dag wordt er NIETS gezegd.
Het is door drankproblemen en agressief gedrag bij mijn ex dat ik weg ben van hem.
Communiceren = 0,0
Laat dan ergens vastleggen dat de vader het haar niet laat knippen van de kinderen als deze bij hem zijn. Jammer dat dit op zo'n manier moet, maar als het echt niet anders kan, zal je dit via gerechtelijke weg moeten "forceren". Advocaat hiervoor raadplegen, zou ik zeggen...Hallo,
het is ook geen co ouderschap é.
omwille van ex zijn problemen.
Kids zijn bijna steeds bij mij. Om de twee weken van zaterdagmorgen tot zaterdagavond.
en enkel week in kerstvakantie en paar weken in grote vakantie (wat ik zelf al veel te veel vind gezien zijn gedrag, maar rechter heeft zo beslist)