Ik heb zeer sterke twijfels bij de schattingsdeskundigheid van TS. Al eens een eik met een diameter van 1 m gezien? Die zijn zeer zeldzaam in ons landje en al helemaal zeker niet op amper 85 cm van een nieuwbouwwoning. Dat zou betekenen dat die minsten de helft van zijn wortelstel zou kwijt zijn, en hij zeker zal afsterven.
- De eerste boom heeft een doorsnede van gemiddeld 60 centimeter en bevindt zich op minder dan 1,50 meter van onze woning
- De tweede boom heeft een doorsnede van gemiddeld 1 meter en bevindt zich op ongeveer 85 centimeter van de woning langs ons.
We hebben het zonet nog eens opnieuw gemeten, aangezien er blijkbaar toch wat twijfels zijn over mijn inschattingsvermogen. De boom heeft aldus een omtrek van 290cm en dus een doorsnede van dus bijna 1 meter ... De boom staat wel degelijk op 85 centimeter van onze woning. Ik zou een foto posten, maar denk niet dat dit mogelijk is.Ik heb zeer sterke twijfels bij de schattingsdeskundigheid van TS. Al eens een eik met een diameter van 1 m gezien? Die zijn zeer zeldzaam in ons landje en al helemaal zeker niet op amper 85 cm van een nieuwbouwwoning. Dat zou betekenen dat die minsten de helft van zijn wortelstel zou kwijt zijn, en hij zeker zal afsterven.
- De eerste boom heeft een doorsnede van gemiddeld 60 centimeter en bevindt zich op minder dan 1,50 meter van onze woning
- De tweede boom heeft een doorsnede van gemiddeld 1 meter en bevindt zich op ongeveer 85 centimeter van de woning langs ons.
We hebben het zonet nog eens opnieuw gemeten, aangezien er blijkbaar toch wat twijfels zijn over mijn inschattingsvermogen. De boom heeft aldus een omtrek van 290cm en dus een doorsnede van bijna 1 meter ... De boom staat wel degelijk op 85 centimeter van onze woning. Ik zou een foto posten, maar denk niet dat dit mogelijk is.De eerste boom heeft een doorsnede van gemiddeld 60 centimeter
bedoel je hier : omtrek?
Inderdaad, er hadden toeters en knipperlichten bij ons moeten afgaan. Als jong koppel zijn we misschien wat goedgelovig en vertrouwde we erop dat de bouwheer eerlijk zou zijn. We hebben ons hier weinig tot geen vragen bij gesteld. De aanvraag van de omgevingsvergunning werd ondertussen afgekeurd, aangezien er eerst een bijstelling van verkavelingsvergunning moet worden aangevraagd. De bomen werden immers in de verkavelingsvergunning opgenomen als te behouden bomen. We hebben de verkavelingsvergunning nooit ontvangen, dus wisten hier ook niets van.Ik vraag me steeds weer af wat men tegenwoordig allemaal verkocht krijgt ...
Nieuwbouw
Opgetrokken tussen 2 stevige bomen die tijdens de bouw gegarandeerd dus dik in de weg gestaan hebben
Maar er desondanks nog steeds staan
Als je die er niet wil hebben staan , moet dat toch meteen wat toeters en knipperlichten![]()
![]()
doen aangaan
![]()
Als die gekapt mochten worden, waren ze al lang weg geweest .
Benieuwd naar uw aanvraag om te mogen kappen, maar ik vrees dat u van een kale reis gaat terugkomen.