Hallo,
Ik heb zo een twee jaar geleden van iemand slagen gekregen. Het gevolg is dat ik een gebroken voet en een gescheurde schouder had.Ik heb aangifte gedaan bij de politie en dan naar mijn advocaat geweest omdat ik niet wilde dat dit zomaar zou passeren. Dit alles is nu twee jaar geleden en ik weet nog iets. De tegen partei zegt dat hij mij niet geslagen heeft maar enkel naar buiten heeft getrokken aan mijn schouders. is ergens al een bekentenis omdat ik een gescheurde schouder had. Mijn voet is gebroken van dingen die er op zijn gevallen tijdens dat moment dat hij mij buiten wou gooien. Nu is mijn vraag hoe komt dat toch dat het zolang duurt voor dit eindelijk uitgesproken word. En wat zou ik krijgen van schadevergoeding als ik die al zou krijgen natuurlijk. Ik heb veel ziekenhuiskosten en verplaatsing kosten want na mijn operatie van mijn gescheurde schouder heb ik 3 maand naar de revalidatie moeten gaan en dit 2 maal per week. Ik heb dus ook twee littekens op mijn schouder van ongeveer elk 1 cm. Ik ben en jonge vrouw en vind dat erg. Ik ben nu al sinds die dag van de feiten nog steeds thuis van mijn werk op ziekte door dit ongeval want schouder krijgen ze niet meer volledig goed heb ik gisteren net gehoord toen ik terug op controle ging naar mijn arts. Ook ben ik mijn werk kwijt geraakt door die lange ziekte. Mijn baas heeft dat wel zo niet op mijn c4 gezet maar ik weet dat het wel daarvoor is. En ik versta dat wel hoor twee jaar is lang. Wat kan ik zoal verwachten? Krijg ik mijn kosten terug en misschien schadevergoeding als hij schuldig word verklaart. En over welke bedragen gaat dat dan? IK ben mijn werk kwijt en als ik mijn arts mag geloven zal ik moeilijk nog zonder pijn werk vinden want ik ben maar gewone arbeider zonder diploma dus op een bureau zitten zou goed zijn voor mij omdat ik dan geen belasting doe op mijn schouder maar daar heb ik geen diploma voor.
Dank u voor u antwoorden.