Belastingsbrief

Mighty
Topic Starter

Belastingsbrief

#1 , 19 jun 2010 14:51

Hey,

Ik heb blijkbaar mijn belastingsbrief nog niet gekregen, kan dit zijn omdat ik dit via tax on web heb ingevuld vorig jaar ?
Kan deze nog eens worden aangevraagd?

Dank !!!! Mvg
Wesley

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro

#2 , 19 jun 2010 14:54

Hey,

Ik heb blijkbaar mijn belastingsbrief nog niet gekregen, kan dit zijn omdat ik dit via tax on web heb ingevuld vorig jaar ?

Dank !!!! Mvg
Wesley
Waarschijnlijk hebt u vorig jaar aangevinkt dat u geen papieren formulier wenste te ontvangen. In dat geval versturen ze gen formulier. Dien dus ook nu in via Tax-on-Web.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

JPV

#3 , 20 jun 2010 09:15

Hey,

Dank !!!! Mvg
Wesley
Waarschijnlijk hebt u vorig jaar aangevinkt dat u geen papieren formulier wenste te ontvangen. In dat geval versturen ze gen formulier. Dien dus ook nu in via Tax-on-Web.
je moet het zelfs niet aanvinken, dat gebeurt automatisch :)

Reclame

mava105
Juridisch actief: Nee

#4 , 20 jun 2010 10:33

Geloof ik niet. Ik vul persoonlijk mijn belastingsbrief al van bij de aanvang in via Tax-on-Web, dat is dus zeker al bijna 5 jaar, en toch krijg ik ieder jaar braafjes de mooie bruine enveloppe in mijn brievenbus.

Mighty
Topic Starter

#5 , 20 jun 2010 13:36

dank voor de replies, heb deze optie niet gezien maar zal idd zo zijn.

JPV

#6 , 20 jun 2010 20:35

Geloof ik niet. Ik vul persoonlijk mijn belastingsbrief al van bij de aanvang in via Tax-on-Web, dat is dus zeker al bijna 5 jaar, en toch krijg ik ieder jaar braafjes de mooie bruine enveloppe in mijn brievenbus.
dit jaar toch zeker zo. reeds voor een twintigtal mensen uitgevinkt ;)

Terug naar “Belastingen, BTW & Accijnzen”