Hey,
Ik heb blijkbaar mijn belastingsbrief nog niet gekregen, kan dit zijn omdat ik dit via tax on web heb ingevuld vorig jaar ?
Kan deze nog eens worden aangevraagd?
Dank !!!! Mvg
Wesley
Waarschijnlijk hebt u vorig jaar aangevinkt dat u geen papieren formulier wenste te ontvangen. In dat geval versturen ze gen formulier. Dien dus ook nu in via Tax-on-Web.Hey,
Ik heb blijkbaar mijn belastingsbrief nog niet gekregen, kan dit zijn omdat ik dit via tax on web heb ingevuld vorig jaar ?
Dank !!!! Mvg
Wesley
je moet het zelfs niet aanvinken, dat gebeurt automatischWaarschijnlijk hebt u vorig jaar aangevinkt dat u geen papieren formulier wenste te ontvangen. In dat geval versturen ze gen formulier. Dien dus ook nu in via Tax-on-Web.Hey,
Dank !!!! Mvg
Wesley
dit jaar toch zeker zo. reeds voor een twintigtal mensen uitgevinktGeloof ik niet. Ik vul persoonlijk mijn belastingsbrief al van bij de aanvang in via Tax-on-Web, dat is dus zeker al bijna 5 jaar, en toch krijg ik ieder jaar braafjes de mooie bruine enveloppe in mijn brievenbus.