#10 , 16 jul 2010 13:57
Frank, klopt wat je daar komt te beweren
Echter dit handelt in een vechtscheiding, waarin deze advocaat M; niets anders doet dan sfeerschepping.
Van wat de man ooit aan de rechtbank verkondigde werd nog nimmer iets aangetoond met bewijzen.
Het ergste is dat de rechtbank er telkenmale, als een kieken zonder kop, intrapt.
Terwijl voor hen de waarheid toch zou moeten zijn, datgene wat bewezen wordt, maar ja....
Ook hier weer neemt de man geen stelling in aangaande het bezit, zijn bewering heeft enkel tot doel van mij af te schilderen als fantasten en leugenaars.
De man verrijkt zich nu reeds meer dan twee jaren met dergelijke praktijken op kap van mijn eerbaarheid als huisvader.
Hij ging daarmede reeds eerder in tegen de wensen van zijn cliente (zie mijn andere andere topics op dit forum), met beledigingen uit persoonlijke naam,
Hij verbiedt zijn cliente van rechtstreeks te communiceren en maakt daarmede een minnelijke schikking onmogelijk,
drijft de partijen nog verder uit elkaar ten koste van de kinderen.
En in dit alles verschuilt hij zich telkens achter vertrouwelijkheid, recht van verdediging, en de andere priveleges van zijn advocaatstitel.
M.a.w. het terugvinden van de rijplaat verstoort deze duivel in zijn spelletje, wat voor mij net iets belangrijker lijkt dan geheel dit verhaal te kunnen bewijzen.
Ik besef best dat dit vanop afstand mss wat onwezelijk kan overkomen. maar ook dat is een deel van man's spelletjes.