Tijdens recente problemen met de uitdrijving van een niet betalende huurder, ben ik tijdens de procedure op een onverwacht probleem gestuit.
De appartementen in het flatgebouw, waar het bewuste pand zich bevindt, hebben nl allemaal hetzelfde straatadres. In de huurcontracten met de huurders wordt verder gewoon naar de verdieping verwezen en links of rechts. Er zijn dus 2 appartementen per verdieping. Tijdens de procedure voor het vredegerecht en bij de deurwaarder verwekte dit de nodige verwarring, waarbij het zover kwam dat we deurwaarder dienden te vergezellen om het juiste appartement aan te wijzen.
Het gebouw is nooit onderverdeeld in kleinere appartementen, het is oorspronkeliik zo gebouwd.
Bestaat er een mogelijkheid om deze appartementen wettelijk te voorzien van een lettercode zoals A-B-enz...
Ik heb hiervoor reeds naar enkele stadsdiensten gebeld, maar ik heb de indruk dat ze het zelf ook niet goed weten.
Heeft een van de foumleden dit reeds eerder opgelost of weet iemand een oplossing, dan hoor ik het graag.
Mocht ik dit in een verkeerde plaats van het forum gepost hebben beste moderators, verplaats het dan maar naar een correctere locatie.